Σελίδες

Thessaloniki video tour

29/2/12

Ειρήνη Μερκούρη: «Έχω εναποθέσει τις ελπίδες μου στον Θεό»


Τα αποτελέσματα της βιοψίας αναμένει η Ειρήνη Μερκούρη, που παραμένει στο νοσοκομείο μετά από πόνους στην κοιλιά και υποβλήθηκε σε χειρουργείο! «Έχω εναποθέσει τις ελπίδες μου στον Θεό», δήλωσε η τραγουδίστρια, χωρίς να κρύψει το άγχος και τον φόβο της.

«Είχα πόνους 10 μέρες στην κοιλιά και δεν άντεχα άλλο… Στην αρχή νομίζαμε ότι είναι μια απλή δυσκοιλιότητα, αλλά έπρεπε να γίνει χειρουργείο. Έγινε, κράτησε τρεις ώρες και περιμένουμε τις άλλες εξετάσεις», είπε η τραγουδίστρια μέσα από το νοσοκομείο, μιλώντας στην εκπομπή «Πρωινή Μελέτη».

Η Ειρήνη ακολουθεί φαρμακευτική αγωγή, ενώ δεν κρύβει την αγωνία της: «μου αφαίρεσαν κάτι και πρέπει να βγουν οι εξετάσεις μετά τον χειρουργείο για να δούμε τι είναι. Μέχρι το τέλος της εβδομάδας ελπίζω να ξέρουμε».

«Το έχω αφήσει στον Θεό όλο αυτό. Λέω “Χριστέ μου ,απλά βάλε το χέρι σου”», κατέληξε η τραγουδίστρια, που ακουγόταν εμφανώς καταβεβλημένη. Όπως είπε, οι γιατροί της επιτρέπουν να τρώει μόνο φιδέ αλλά εκείνη δεν μπορεί να φάει ούτε αυτό, ενώ δεν δίστασε να παραδεχθεί ότι φοβάται πολύ.







zougla.gr