Σελίδες

Thessaloniki video tour

30/4/12

Μ. Στεργίου: Το "εμείς" είναι πολύ πιο δυνατό από το "εγώ"


Λίγες ημέρες πριν από τις κρισιμότερες εκλογές από την μεταπολίτευση ο υποψήφιος της Νέας Δημοκρατίας απευθύνει νέο μήνυμα προς τους Θεσσαλονικείς καλώντας τους να στηρίξουν την...
υποψηφιότητά του δηλώνοντας ότι το "εμείς" είναι πολύ πιο δυνατό από το "εγώ".


Διαβάστε την ανακοίνωση που εξέδωσε ο Μάκης Στεργίου:
"Βιώνουμε όλοι τις οδυνηρές συνέπειες μια καταστροφικής και ισοπεδωτικής πολιτικής, που άσκησε κυβερνώντας το ΠΑ.ΣΟ.Κ, του Γιώργου Παπανδρέου και του Βαγγέλη Βενιζέλου. Δεν υπάρχει οικογένεια, δεν υπάρχει σπίτι, δεν υπάρχει  Έλληνας που να μην έχει έρθει αντιμέτωπος με την απόγνωση και την απελπισία.
Αυτή  η ζοφερή εικόνα  με έφερε και εμένα μπροστά σε ένα κρίσιμο ερώτημα: Να μείνω αδρανής και να υποστώ μαζί με τους συμπατριώτες μου τις συνέπειες των πολιτικών που θέλουν να εφαρμόσουν είτε το ΠΑ.ΣΟ.Κ. είτε τα κόμματα της δραχμής και της Εθνικής Απομόνωσης ή να δράσω, να βγω μπροστά, να στρατευθώ στην προσπάθεια του Αντώνη Σαμαρά για  ανάκαμψη και ανάπτυξη της οικονομίας και αποκατάσταση της εθνικής περηφάνιας;
Η  επιστημονική μου γνώση, η κοινωνική μου διαδρομή, η επιχειρηματική μου εμπειρία και η ανιδιοτελής ενασχόλησή μου,  με τα κοινά της Θεσσαλονίκης με οδήγησαν χωρίς δισταγμό σε μία και μόνο απόφαση: Να δράσω! Να βγω μπροστά! Να αγωνισθώ! ‘Όχι για μένα αλλά για τις γενιές που έρχονται και αξίζουν ένα καλύτερο αύριο, αλλά και για τις γενιές που φεύγουν και δικαιούνται ένα καλύτερο σήμερα. Θέτω λοιπόν τον εαυτό μου στη κρίση σας και τις δυνάμεις μου στην διάθεση σας ενισχύοντας το ψηφοδέλτιο της  Νέας Δημοκρατίας στην A' Περιφέρεια Θεσσαλονίκης.
Δεν είναι η ώρα για μεγάλα λόγια και κούφιες υποσχέσεις!Αυτή την ώρα σας ζητάω να μου επιτρέψετε, να σταθώ στο πλευρό σας και να σταθείτε και εσείς δίπλα μου . Ενωμένοι μπορούμε! Το "εμείς" είναι πολύ πιο δυνατό από το "Εγώ". Και εμείς φίλες και φίλοι οι απλοί Έλληνες, οι καθαροί πολίτες, οι περήφανοι πατριώτες θα τα καταφέρουμε. Για εμάς και για τα παιδιά μας. Για την οικογένεια και τον γείτονα μας. Για τον συνάδελφο και τον φίλο μας. Όλοι για όλους και η Ελλάδα μπροστά".