Από εκεί και πέρα για το 2017 υπολογίζεται το νέο GT-R για το οποίο το αφεντικό της μάρκας Carlos Ghosn εξέφρασε τη δυσαρέσκεια του σχετικά με την σχεδίαση και την ποιότητα των υλικών. Μάλιστα και λόγω αυτών των προβλημάτων, ο επικεφαλής σχεδιαστής της Nissan Kadutoshi Mitsui παραιτήθηκε έχοντας έντονη διαφωνία με τον Ghosn.
Να θυμίσουμε πως η σημερινή γενιά GT-R είναι εφοδιασμένη με έναν 6-κύλινδρο κινητήρα biturbo χωρητικότητας 3,8 λίτρων και απόδοση ισχύος 550 ίππων. Χάρη σε αυτόν τον κινητήρα το ιαπωνικό super car επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα.
zougla.gr