Σελίδες

Thessaloniki video tour

31/12/12

Παναγιώτα Βλαντή: «Μου παίρνει αρκετό καιρό να ξεπεράσω κάποιον»


Για τις σχέσεις, τους χωρισμούς αλλά και τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει την απιστία μίλησε η Παναγιώτα Βλαντή σε συνέντευξή της σε κυπριακό περιοδικό.

«Επειδή είμαι πολύ συναισθηματική και κάνω πάντα μακροχρόνιες σχέσεις, μου παίρνει πάντοτε αρκετό καιρό, προκειμένου να ξεπεράσω κάποιον ή κάτι που μπορεί να συνέβη και να με στενοχώρησε» δήλωσε η ηθοποιός αναφερόμενη στους χωρισμούς της, ενώ διευκρίνισε πως «αυτό δεν συμβαίνει μόνο στις ερωτικές μου σχέσεις αλλά και στις φιλικές, γιατί μπορεί να πω επίσης "δεν πάει άλλο με αυτόν τον φίλο μου". Το ποιος φεύγει πρώτος ή δεύτερος δεν έχει σημασία. Ίσως να φεύγει πρώτος ο πιο τολμηρός».

Όσον αφορά στο θέμα «απιστία», με περισσή ειλικρίνεια παραδέχθηκε ότι την έχει βιώσει: «Ναι, μου έχει συμβεί να με απατήσουν. Στενοχωρήθηκα πάρα πολύ! Έφυγα, αλλά δεν ήταν η απιστία το πρόβλημα. Αυτό ήταν το "κερασάκι" -αν μπορούμε να την πούμε "κερασάκι"».





zougla.gr