Σελίδες

Thessaloniki video tour

30/4/13

Νικηφόρος: Δεν έχω ανασφάλεια για τη φωνή μου, αλλά για την εμφάνισή μου

Για την νέα του δισκογραφική δουλειά,την συμμετοχή του σε ριάλιτι...
αλλά και για τις ανασφάλειές του μίλησε μεταξύ άλλων σε γνωστό περιοδικό ο Νικηφόρος.

Για την συμμετοχή του στο x-factor και αν τον βοήθησε τελικά δήλωσε: "Εκ του αποτελέσματος νομίζω ότι ήταν μια καλή κίνηση. Γιατί μου δόθηκε η ευκαιρία να κάνω πιο εύκολα ένα ραντεβού με μια δισκογραφική. Πιστεύω ότι βοηθάει αρκετά σαν εμπειρία, πράγμα που είναι και το ζητούμενο για να ξεχωρίσει ένας άνθρωπος. Με βοήθησε να δω πώς λειτουργεί η τηλεόραση και πόσο διαφορετική είναι τελικά από αυτό που φανταζόμουν".
Έχει ανασφάλειες; "Με τη φωνή μου όχι, αλλά με την εμφάνισή μου ναι. Αγχώνομαι πώς θα φανώ σε μια live εμφάνιση ή στην τηλεόραση. Αγχώνομαι ακόμα και με το πώς θα μιλήσω γιατί είμαι παρορμητικός και αν πω αυτά που σκέφτομαι, θα έχουμε πρόβλημα" δήλωσε στο celebrity.