Σελίδες

Thessaloniki video tour

31/1/15

Έχεις νεύρα; Τρόποι να ηρεμείς




Αναγνώστης μας ρωτά: 
Συγχαρητηρια για τις παρουσιασεις σας παρακαλω το εχω πολυ αναγκη το τελευταιο διαστημα εχω τοσα πολλα νευρα και μου φταινε ολα μου τα πραγματα ακομη και τα ατομα του περιβαλλοντος μου φταινε ακομη και παιδια μικρα μου φταινε σας παρακαλω βοηθηστε με το εχω πολυ αναγκη. Σας μιλω ειλικρινά χρειαζομαι την υποστηριξή σας.

Στο ερώτημά σας απαντά ο  Αντώνης Κατσαμάγκος, ψυχολόγος- ψυχοθεραπευτής, μέλος της ψυχοδυναμικής ομάδας Αντίκρισμα.
Aντώνης Κατσαμάγκος
 
τα "νεύρα" αποτελούν μια άτυπη εκδήλωση σε επίπεδο συμπεριφοράς και υποδηλώνουν μια κατάσταση εσωτερικής έντασης που μπορεί να έχει να κάνει με πληθώρα συναισθημάτων, θύμο, θλίψη, άγχος, αγωνία και άλλα. Εμφανίζονται συχνά επίσης σε περιπτώσεις σωματικής ή ψυχικής κόπωσης, όπου μπορεί να νιώθουμε ότι υπερβαίνουμε τα όρια μας αντιμετωπίζοντας μια ψυχοπιεστική για εμάς κατάσταση. Τα "νεύρα" επίσης μπορεί αν εστιάζουν σε κάτι συγκεκριμένο (πρόσωπο ή κατάσταση) αλλά και να μην έχουν συγκεκριμένη εστίαση. Όπως γράφετε, "μου φταίνε όλα".
 
Είναι σημαντικό να προσπαθήσετε να δείτε πότε ξεκίνησαν. Συνέβη κάτι στη ζωή σας, κάποια σημαντική για εσάς αλλαγή; Μπορείτε να εντοπίσετε κάποιο εξωτερικό γεγονός που μπορεί να τα προκάλεσε; Ακόμη είναι χρήσιμο να δείτε τη διάρκεια. Πότε ξεκίνησαν; Όσο περνάει ο καιρός επιδεινώνονται ή βελτιώνονται;
 
Από ότι μπορώ να καταλάβω από τον τρόπο που κλείνεται το email σας, τα "νεύρα" αυτά επηρεάζουν σημαντικά την ζωή σας και τις σχέσεις σας και μάλλον έχουν διάρκεια. Θα πρότεινα λοιπόν να επισκεφθείτε κάποιον ειδικό ψυχικής υγείας (ψυχολόγο ή ψυχίατρο) προκειμένου να διερευνήσετε το που μπορεί να οφείλονται και να το αντιμετωπίσετε.