Σελίδες

Thessaloniki video tour

30/1/16

Γιατί δεν χάνω τα κιλά που θέλω;

ΕΡΩΤΗΜΑ
Γεια σας είμαι 14 χρονών. Είμαι 1,66 και 66 κιλά. Πολλά κορίτσια της ηλικίας μου είναι ψηλότερα από εμένα και ζυγίζουν αρκετά λιγότερα. Έχω προσπαθήσει πολλές φορές να αδυνατίσω αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Πρέπει να φτάσω τουλάχιστον 58 κιλά. Σας παρακαλώ αν μπορείτε βοηθήστε με.
Στο ερώτημα απάντησε η Εκάβη Γεωργουσοπούλου, Διαιτολόγος


ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Αγαπητή μου,
Μη συγκρίνεις το βάρος και το ύψος σου με κανέναν άλλον, καθώς κάθε άτομο στην ηλικία σου αναπτύσσεται με το δικό του ρυθμό. Επομένως, κι εσύ μπορεί άμεσα να ψηλώσεις ξαφνικά και να αλλάξει εικόνα το σώμα σου. Τα κιλά σου είναι ελάχιστα αυξημένα για το ύψος σου, οπότε μία καλή συμβουλή είναι να προσπαθήσεις να κρατήσεις σταθερό το βάρος σου χωρίς στερήσεις για ένα διάστημα και να παρατηρείς την πορεία του ύψους σου. Εάν για παράδειγμα ψηλώσεις 4 πόντους στα επόμενο χρόνο, τότε το βάρος σου θα είναι ιδανικό. Βάλε συμμάχους την άσκηση, την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών σε ημερήσια βάση, κατανάλωσε από όλες τις ομάδες τροφίμων με μέτρο και θα τα καταφέρεις!

Εκάβη Γεωργουσοπούλου