Σελίδες

Thessaloniki video tour

31/5/16

Γιατί μετά από έναν καβγά κάνουμε το καλύτερο σεξ;

Είμαστε παντρεμένοι εδώ και 12 χρόνια με τον άνδρα μου και έχουμε  δυο παιδάκια 10 και 8 ετών αντίστοιχα. Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω τους ειδικούς μας είναι πως και εγώ και ο άνδρας μου πολλές φορές νιώθουμε τη σχέση μας να μας έχει κουράσει. Πολλές φορές νιώθω ότι βαριόμαστε. Τι πρέπει να κάνω για να ανανεώσουμε τη σχέση μας και να ζήσουμε τον έρωτά μας πάλι από την αρχή; Σας ευχαριστώ.

Αγαπητή αναγνώστρια. Στο ερώτημά σας απάντησε ο ψυχολόγος-ομαδικός αναλυτής, Δημήτρης Κατσαρός.
Η αναγνώστριά μας, είπε τη λέξη κλειδί. Βαριόμαστε. Η λέξη αυτή κρύβει θυμό. Έχω θυμώσει με τον σύντροφό μου και δεν ξέρω τι να κάνω με το θυμό μου. Για να ανανεώσει ένα ζευγάρι τον έρωτά του πρέπει να αρχίσει να μιλά με συναισθήματα. Και τα συναισθήματα δεν είναι λουλούδια, δώρα και φράουλες μόνο. Μπορεί να είναι και έκφραση του θυμού  προκειμένου να επαναπροσδιορίσουν τη σχέση τους. Δεν έχετε ακούσει πως μετά από έναν μεγάλο καβγά γίνεται το καλύτερο σεξ;
Πρέπει να επαναξετάσουν γενικότερα τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούν. Να γίνουν πιο ειλικρινείς. Να αρχίσουν να εκμυστηρεύονται πράγματα ο ένας στον άλλο. Ακόμα και αν γοητεύτηκαν από ένα άλλο πρόσωπο τρίτο, πρέπει να μάθουν να το λένε. Μόνο και μόνο για να την εμβολιάσουν με θετικότητα: «Ακόμα και αν συνέβη αυτό εγώ προτίμησα τη σχέση μας…»
Μπορούν να δοκιμάσουν καινούργια ερωτικά παιχνίδια, να κάνουν πράγματα στο σεξ που δεν τα έχουν δοκιμάσει μέχρι τώρα; Έτσι θα μάθουν να βλέπουν τον σύντροφό τους με διαφορετικό μάτι: «Ποτέ δεν είχα σκεφτεί ότι θα μπορούσε να το κάνει αυτό!» Μπορούν να κάνουν μικρά ταξίδια; Αν δεν έχουν πολλά χρήματα μπορούν να βρουν φθηνές δραστηριότητες για να ξεφύγουν την ρουτίνα; Μια βόλτα, ένας περίπατος μια καινούργια κοινή ενασχόληση. Ας δοκιμάσουν πράγματα που δεν έχουν ξανακάνει.
Αλλά γενικά όταν υπάρχει βαρεμάρα σημαίνει ότι δεν συζητάμε αυτά που σκεφτόμαστε. Και δεν συζητάμε καμιά φορά επειδή φοβόμαστε την αντίδραση του άνδρα μας/ της γυναίκας μας. Αλλά αυτό είναι το μυστικό. Να μιλάμε, και να εκμυστηρευόμαστε πράγματα στον σύντροφό μας.