Σελίδες

Thessaloniki video tour

30/11/16

Sex: Μπορεί να μείνω έγκυος από προσπερματικά υγρά;


Γειά σας Είμαι 17 ετών και πριν έναν μήνα ξεκίνησα την σεξουαλική μου ζωή με τον καλύτερο μου φίλο Αισθάνομαι πως ένας ειδικός είναι ο μόνος άνθρωπος που μπορώ να εμπιστευτώ Με φίλο μου κάνουμε έρωτα ελεύθερα Χωρίς κάποια προφύλαξη Βέβαια δεν τελειώνει μέσα μου και για να τελειώσει πάει στην τουαλέτα Λέει πως το ελέγχει τα κάνει όλα με ακρίβεια Το ερώτημα μου είναι όμωςυπάρχει πιθανότητα εγκυμοσύνης από τα υγρά όχι το σπέρμα ή είναι μόνο για να υγραίνουν τον κόλπο;

Ευχαριστώ
Στο ερώτημά σας απαντά ο Ζήσης Παπαθανασίου , Επίκουρος καθηγητής Γυναικολογίας - ανδρολόγος, διευθυντής Ελληνικού Σεξολογικού Ινστιτούτου
Αποτέλεσμα εικόνας για ζήσης παπαθανασίου
Απάντηση
Η διακοπτόμενη συνουσία ή κοινώς τράβηγμα δίνει στατιστικά κάλυψη μόνο 65%. Αυτό σημαίνει ότι δεν είναι καθόλου ασφαλής αντισυλληπτική μέθοδος. Οι αποτυχίες της μεθόδου σχετίζονται κυρίως με δύο θέματα. Το πρώτο είναι το γεγονός ότι τα προσπερματικά υγρά του άντρα εμπεριέχουν άφθονα και ικανά σπερματοζωάρια. Το δεύτερο είναι ο κίνδυνος να μην προλάβει ο άντρας να τραβηχτεί έγκαιρα και να ξεφύγουν κάποιες σταγόνες σπέρμα που επίσης περιέχουν άφθονα και γόνιμα σπερματοζωάρια. Θα μπορούσε κανείς να προσθέσει κι ένα τρίτο θέμα. Σε περίπτωση επανάληψης της σεξουαλικής επαφής ενδεχομένως να έχουν παραμείνει ικανά σπερματοζωάρια στην ουρήθρα του άντρα από την προηγούμενη επαφή. Το λιγότερο που θα μπορούσατε να κάνετε είναι να αποφεύγετε τουλάχιστον τις επαφές τις γόνιμες μέρες. Ενημερωθείτε καλύτερα για θέματα αντισύλληψης και προσπαθήστε να επιλέξετε πιο ασφαλή αντισυλληπτική μέθοδο.